noiembrie cum n-a mai fost

e cel mai frumos noiembrie de cînd sunt. soare, gogoși, coapse alergînd de-a lungul vrejurilor cu mașini ce spintecă orașul. ploua dimineață cu frunze. galbene, verzi, roșii ca macii, dar ăia stau cuminți în tablourile din sufrageria mamei mele de o sută de ani, nu ca șuvoiul ăsta bezmetic, ce nu mă mai lasă sa ies din apartamentul meu, de fapt al sor-mii, ticsit cu imagini despre praf și geometrii neeuclidiene. te iubesc ți-am spus și te-am visat cu un buchet de frunze moarte la ușă aznoapte. mi-ai întins mîna și m-am trezit să te caut în maldărele de hîrtii. nu erai, cum n-ai fost niciodată.

3 gânduri despre &8222;noiembrie cum n-a mai fost&8221;

  1. si daca n-ai gasit la usa un buchet de frunze de toate culorile si nci o mana intinsa asta nu inseamna ca nu este. precum urmele frunzelor in copacul ramas viu in radacina

Lasă un răspuns

