aspecte inedite din viața lui dan iancu (4)

ar trebui să fac o listă de poncife, repetiții, găunoșenii, lucruri de doi bani (lei sau parale)… o să mi-o pun să o citesc zi de zi dimineața și seara că poate renunț la ele. mă trezesc folosind bancurile ieftine trecute din gură-n gură pe post de deșteptăciuni. parcă am mesteca toți aceeași mîncare ce-și pierde gustul. de fapt6 mestecăm un soi de flegmă comună de care nu ne e nici greață. ba chiar suntem mîndri de a înșira truisme. mă ia durerea de cap cînd mă gîndesc la cît vorbim aiurea, doar să fim prezenți. un soi de emitere de decibeli pentru a marca teritoriul. folosirea urinei e o treabă inteligentă, asta doar lene soioasă. unde te-ntorci dai de indivizi ce-ți hăhăie aceleași formule răsuflate, aceleași jocuri de cuvinte… nu e nici pe departe repetiția care întărește stare de fapt… sau poate da? poate vorbim de starea de prostie, de hiatus mental, de somn în mers. am obosit să dau peste fălci celor care nu vor să-nvețe. neavînd replică se repliază-n spatele unei scuze de fațadă și găsesc mai încolo publicul țintă care rîde bezmetic la saltimbăceala fără… frontiere era să zic. boala se ia. devine epidemie ca și căscatul în cor. mă duc la somn…

Lasă un răspuns

