joi, 8-12-2011, noi, o jumatate de zeu

„preambul

te-ai prelins de pe buzele mele ca să nu te mai aflu… și vroiam doar să-ți dau firul de păr răsucit peste vîntul ce-mi ești, împletit cu vorbe, ce mi-s dragi, precum ființa ta pășind în mine. e vorba de firul acela, rămas pe pernă, de la zîmbetul coapselor tale, de la mîinile tale ce mă luau întru totul, de la toate gîndurile ce le-ai rostit să mă prinzi. eu mai am de atins mîna-ți întinsă, mi-am zis, ca pe-o margine din care să înviu, din care să-ți fiu și să vorbesc în închegări, nu neapărat curgătoare, ci doar izbucnind.
am știut că totul nu ne va cuprinde fără de tine…
și mai ales fără de mine…
iar fără de cuvinte, eu nu sunt nici o părere de iarbă.
punct. ce rost ar mai avea să spun?”

din volumul „Noi, o jumătate de zeu” – Dan Iancu

8 gânduri despre &8222;joi, 8-12-2011, noi, o jumatate de zeu&8221;

  1. bine, bre, te cat io dupe reveion (tot cu nea ion+plus tot felu’ de altzi neni – si o tanti – ca sa nu’i zic duduca!).

    multzi ani (mai buni, daca se poa’) sa fie!

    * la acelasi numar, da?

  2. undeva, intr-un oras din Ardeal

    nu scriu aici, Va spun altfel/// 🙂

    eu sper sa Va regasesc cu bine intr-un an nou mai generos

    chiar daca pretul unui sms va creste
    ca sa poata ‘cuprinde’ noesis-ul….
    LA MULTI ANI!

    si Va multumesc acum, inca o data !…

  3. dan,
    bine, da’ nu cre’ ca mai am numaru’ ala.

    tzi’am trimis miel cu actualu’!

Lasă un răspuns

