descîntec de leagăn

ascultă, fă, femeie frumoasă, drăcoasă, o să-ți scriu pînă cînd am să turbez, o să mă storc de poeme și de lene ca de sămînță pe buzele tale, o să le gustăm împreună, iar cum toate rodiile din tine cîntă, auzitu-m-ai, cîntă… descîntă… n-am să mai am cuvinte tăioase, ci doar zaruri din oase și-ai să mă cuprinzi ca să nu mă mai lași niciodată să mor clipă de clipă în acvariul din sită de roșie mătase, decît poate… stai să mă gîndesc… poate cînd am să mă uit peste umăru-ți la altă formă de măr, de ciupercă, de coapsă…

Un gând despre &8222;descîntec de leagăn&8221;

  1. „you listen to me, you impish beautiful woman, I will write to you until I’ll grow rabid, I will squeeze myself of poems and laziness as of seed on your lips, we will savor it together, and because all of the pomegranates inside of you are singing, do you hear me?, they are singing… exorcising… I won’t have slashing words anymore, but only dices made of bones and you’ll embrace me as to never let me die every single second in the fish tank of red silk sieve , but maybe… let me think… maybe when I’ll look over your shoulder to another form of an apple, of a mushroon, of a thigh…”

    Ana Niță

Lasă un răspuns

