alte întrebări repetabile

dezbumbă-ți țîțele! mi-e cam dor de umedul lor gînd, iar sfîrcurile-ți țîșnesc peste retine adulmecîndu-le. îți promit că am să tac în sfîrșit, că am să-mi înghit vorbele și c-am să fiu mut de uimire. cum ai tu sînii, o să te-ntreb, neștiind prea bine ce să îngaim, prefăcîndu-mă că ești prima femeie din clipa aceea, și coapsele cum ți le ții în palme, precum în amiaza de vară mi-ai vîrî în față o felie de pepene verde cu sudoare-i roșie curgîndu-ți pe degete, ce te-alină, cînd mă simți aplecîndu-mă? ce gust mi se va deșira pe limbă printre vorbe? ce întrebare moartă… vrei să mai vii acum și cum ai fi o toartă?

Lasă un răspuns

