pubertatea stindard

din mine doar luminile rare ale suburbiilor ar putea să mai iasă cu frica asta de umbră ce-mi hîrșie timpurile. le număr acum de-a binelea, cît să nu cadă peste zgîrciuri de vise sau mai știu eu ce limpezime să strice. de-a stînga era un cer cu coșurile dorințelor ieșite obraznic de cînd frămîntam mugurii țîțelor în generală și degete mici ieșeau la iveală prin pînza aspră-a sarafanelor bleumarin, de-a dreapta doar iarba călcată de tine cu mine privindu-te ca și cum îți simt și acum gustul acrișor de pe degete mele cu care te căutasem zîmbind înfrigurat printre coapsele ce le desfăcuseși sa mă lași. eu eram, da? crezi? eu nu mă mai țin minte atît de aproape, de-n tine. desigur cine să ne mai fie pînă la urmă-n afara noastră celor din mahalale.

Lasă un răspuns

