descîntec pentru televizor

întrecoapsele tale dătătoare de mir prea limpedea născătoare alunecătoare peste limba-mi de aur precum un faur balaur împletind cuvintele moi cracii tăi cei goi îmbălsămatele coapse lucioase de șoldurile ținute-ntre ele surcele cum strigi ți-iese laptele gemut uleios pe pîntec în jos pe un mal frumos te-aș cam mîngîia și nesăruta nerușinat de adînc într-o crîșmă la vale să le curgă tuturor bale pe mesele goale din lemn stătute și nefutute și să miroasă călători a nori și a pizdă-nflorită cu vin aspru de mori miasmă de plită încinsă cu degetele-nmuiate-n tine ca-n colțul de tămîie călîie și să le zîmbești din povești ca unora de la o poștă departe ce-și belesc ochii ca-n carte să mă bat pînă cînd carnea n-o mai stea decît în ieslea de te dusei la crăciun să mă naști să mă cunun să te binecuvintez crăcită adormită și amirosită iubirea mea nemurită

Lasă un răspuns

