raport de activitate prietenoasă

întîlnire cu prieteni. oamenii vin rînd pe rînd. eu sunt al patrulea. unul din cei doi veniți e cu noua lui prietenă. mi-o prezintă. îi uit numele instant. are o față interesantă. pe rînd vin toți. toți cei chemați. zi de naștere. propun să nu se vorbească politică. discutăm filme. ne certăm. se bea mult. bere, vin roșu, apa plata, eu vodcă. de la un moment dat nu mai beau. sunt întrebat de ce nu mai beau. motivez că e cald. să știi că te omor dacă mai spui prostii. dedicație. metafore. de ce metafore. ce-s alea metafore. cui folosesc metaforele. prostii. bullshit. sau bull sheet? nu știu. engelza cea mai răspîndită. engleza prost vorbită. continuăm cearta cu filmele. de ce place concurs? nu pricep. e un film care nu spune nimic. de ce nu-ți place concurs? ar trebui și la poezie să ai aceeași ștachetă. de ce n-aș avea? sunt destule filme mișto. filme românești. paralelă mihai viteazu braveheart. în braveheart ăia joacă bine. unul face teorii. impresionism, expresionism, realism, toamna bobocilor, mircea diaconu, liviu ciulei, pădurea spînzuraților, intervenții din lateral. mai mult țipete. dacă stau să mă gîndesc bine el țipă oricum. cald. chelnerița ne roagă să vorbim mai încet. trecem la antonescu, al doilea război mondial, basarabia, nistru, odesa, unchiul ardelean, bag și eu un unchi inventat. vorbim de la un capat la altul al mesei. ridicăm tonul. instinctiv. teoria argumentului prin decibelare. vorbire împletită. nimeni nu tace. în sfîrșit se ajunge la politică. aici tac. scandalul se urca. cine minte? cina a lansat lozinca… nu există revelații. repetiții ale lucrurilor citite auzite vășute la tv ziare internet. irelevant. șîșîituri. cineva urla liniște. cîteva secunde este. intrăm înauntru. ceartă pe locurile de la masă. sunt rugat să mai beau ceva. apă. de ce nu mai fumezi? că n-am bani. fumez de la alții. cît se poate. discuțiile politice rămîn. suntem într-un căcat imens. nivelul urletelor ajunge cam mare. refuz să particip. aflu noutăți. cineva din gașcă a născut. n-o mai văzusem de doi ani. altcineva se desparte. nu mi-as fi putut închipui. nașpa. altcineva și-a cumpărat o bicicletă. e o invazie de bicle. eu consider că-i periculos. practic mi-e frică. mi se confirmă teoria șoferilor iresponsabili. irascibilitate. violență. au început să țipe unul la altul. normal. mă hotărăsc să plec, așa devreme? da.

Un gând despre &8222;raport de activitate prietenoasă&8221;

Lasă un răspuns

