citate alese

organele mi-s la fel ca-n toamna trecută. n-am ochiul mai mare sau umărul mai greu decît se cuvine, n-am nici cuțit, altul decît vorba-mi spintecată la vîrf precum lancea ațintită de șarpele din cărare asupra-ți. îți caut din buze gleznele linse de nisip, apă sărată și pietre laptoase. nu țin minte nimic în mirosul acesta, aburind de femeie. locul din urechea mea dreaptă unde să-ți pui sfîrcul violet, albastrul nisipos al mediteranei de la fereastra biroului, de unde nu te-am privit niciodată răsfoită-n reviste. enumerare cu ștreangul de gît, eu n-am să-ți omor corola de minuni plămădind din cutele cersafului mîngîieri cu gust de omidă, doar ca să cioplesc din alba ta carne o piatră de scuipat pe mormînturi.

Lasă un răspuns

