starea solidă

mi-e dor pizda ta zemoasă ți-am zis, și fața ți se umpluse de lacrimi din sare de mare vînătă. ți-am explicat ca e vorba de maxima tandrețe de care sunt eu în starea solidă a cristalului. te-aș fute-adînc în această amiază lichidă, ți-am mai visat, ca o supă cețoasă din oasele săptămînii în care te gîndesc, pe care plutim la-ntîmplare precum fideaua. ți-aș suge țîțele lungi, lindicul bulbucat violet, arterele și aerul alert din plamîni. adorm mai tîrziu decît noaptea străbătută de mîinile-mi moi, mă-ntorc în uterul tău ca-ntr-o amiază lichidă…

 

Lasă un răspuns

