pe scurt de la sediul de campanie

hei, i-am strigat și își întinse spre mine o zodie de coapse leneșe mai lungi decît calea lactee. am luminat casa strîngînd resturile de fraze, florile adormite, iarba gălbuie de pe masa de scris, mirosurile putrezite ale altor femei, ce-au desfăcut aici case de piatră, imaginile cu mine privind ani întregi televizorul și gemetele prelungi ale iubirilor de-o vară. scosesem casa la liman și-am ieșit în poartă cu-n zîmbet să-i spun să intre. nu mai era și le-am pus pe toate la locul lor uitîndu-mă.

Lasă un răspuns

