Despre înțeles, reeditare

Aici am pus o pagină din „Despre înțeles” așa cum am modificat-o. Volumul a apărut la Cartea Românească în 1998 și era volumul meu de debut. M-am gîndit că atunci a lipsit ceva și am adăugat, pe lîngă refacerea unor texte. Dacă aș reedita cartea întregită ar trebui să am o sumă de comenzi inițiale, cum am făcut cu „Noi, o jumătate de zeu”, așa că scrieți-mi dacă vreți sau nu să precomandați cinci cărți.

mulțumesc.

7.

nu am să-ți spun niciodată dacă eu întru adevăr vorbesc[1]
vei simți tăcerea ca pe o fiară la pîndă
ghemuită în colțurile întunecatelor săli de așteptare
galbenul tăios al ochilor străbătînd

și adevăratele vorbe luîndu-te în brațe
cele care îți sunt doar ție
pe care le îmbrac în mătăsuri subțiri
și le prind încheieturile în șiraguri albastre

doar că vin rar
măsurîndu-ne cu mirosuri de alge otrăvitor de verzi


[1] cuvîntul se gîndea la el însuși
jumătate de față fricoasă în oglindă
mîna întinsă
în sfîrșit
distanța împărțită de apropiere pare totuși un hău

stătea așa nemișcat
îmbrăcînd în gînd ce auzise
sau cum credea că ar fi auzit

Lasă un răspuns

