divergențe

sunt unic precum toți. niciun gol nu se-ntinde între pielea mea netedă și ideile despre mai marii cetății ale vecinului meu de la trei, cel cu amante leneșe și mașină verde metalizat. ne-am duelat în principii despre zacuscă, demonstrații ce lămureau liga-ntîi la fotbal sau analize despre călcîie. am ieșit de-a pururea cîștigători amîndoi și-am fumat pînă seara tîrziu berea păcii. el e înalt și subțire pe cît sunt eu de bărbos și-ncăpățînat în ale gusturilor diferitelor scoici exotice. de fiece dată cînd ne-ntîlnim ne salutăm cu ardoare preț de jumătate de oră. ce mai, parcă am și făcut schimb de apartamente. restul blocului nici nu ne mai salută.

Lasă un răspuns

