Despre Înțeles (reeditare)

1.

 

ar trebui să știi cînd mă închid,

cum mă desprind de cel ce vorbește surd surîzînd

de ce dintr-o dată cuvintele sunt

aiurite focuri de artificii

ce nu mă mai dăruie

 

și îmi sunt atît de departe[1]

vînturînd nisip cu degetele deschise[2]


[1]adîncul nimicului iar mă cuprinde

 

praful drumurilor

îți aduce aminte de-o posibilă lumină

care nu a fost și nicicum nu avea ca să vie

 

eu așezat între lespezi de zi

 

[2] „Află‑mă-n labirintul cu pereții de apă”

 

să auzi minotaurul

orbecăind după zîmbetul tău de duminică

Lasă un răspuns

