handicap

avea spatele gol pînă aproape de mijloc. era răcoare în supermarchet. m-am apropiat ușor și am sărutat-o pe pielea fină. a tresărit, a întors capul încet, mi-a zîmbit și s-a dizolvat în aerul condiționat al sălii. m=am gîndit că era o vrăjitoare și m-am uitat după altcineva cu spatele descoperit. am găsit o blondă în blugi, cu o bluză din care țîșneau sfîrcurile ca niște rachete de croazieră. am făcut un ocol să mă apropii de spatele ei și mi-am depus ofranda. același lucru. cap întors, zîmbet, dispariție. o fi ceva să găsești două femei frumoase cu spatele dezgolit care pot dispărea. m-am dus la cea mai aproape de mine si mi-am lipit buzele de gîtul ei. identic. poate eu să fiu de vină? lumea se oprise deja și mă privea cu un soi de teamă. următoarea mă privea înlemnită. am sărutat-o de-a dreptul. buzele i s-au deschis clad, cînd limba și-a făcut loc printre ele. am privit-o cum se dizolva zîmbindu-mi. am lăsat căruciorul și m-am îndreptat spre ieșire. în prag m-am întors și le-am trimis săruturi din vîrfurile degetelor. toți mi-au zîmbit și au dispărut. se lăsase noapte, iar lumea orașului tăcea privindu-mă.

Lasă un răspuns

