elucubrații

e numai tîrziu și paradigmele se scaldă în soare ca macaralele. e foarte tîrziu și ne-mbăiem adînc în apa vîscoasă a mîrlăniei. tăiem ape și maioneze. sau menopauze. pentru dilatări ne adresăm unei zone adverse. altfel ne dăm de-a dura ca morții nesimțiți de care nu mai auzim niciodată. nicicînd n-am să cred în ținerea respiurației preț de cîteva generații. eu nu. zacerea îmi face atît de bine încît am să înfloresc, iar ramurile verzi își vor face drum pe balcon către cerul esențial al patriei. vecinii vor atîrna de ele gogoși, rufe plisate, tampoane proaspăt folosite, bețe de urechi, mucuri de țigară și lozinci de la televizor. mai am de scris cîteva ciorne pompoase, pe care le voi numi cărți. și mă mai îngădui. și vă mai îngădui. și…

Lasă un răspuns

