dar eram atît de singur

am uitat fețele lor
cum stăteau înaintea Ta
înălțîndu-și ochii spre slavă.
s-au descompus
precum niște trupuri fără oase
în zilele calvarului meu
nebănuite de nimeni,
nici chiar de Tine.
am întors capul după ele,
dar eram atît de singur
în fața luminii Tale,
ca și cînd era doar un glonț
în toată lumea, ce-ai făcut-o,
călătorind spre mine.

4 gânduri despre &8222;dar eram atît de singur&8221;

  1. personajul de atunci era. e o carte despre cum am plins trei zile pentru un om pe care l-am vazut doar o data in carne si oase si de cele mai multe ori doar la televizor. a fost impuscat de un fanatic. e de fapt despre toleranta si iubire.

Lasă un răspuns

