Tu? cui?

Doamne, și Ți-am fost Ție-Ți, piatra de hotar

și măr uitat în farfuria din geam,

sîngele ce-Ți curge-n jertfelnic

și fumul tămîiei,

mîna cuprinzînd sînul și geamătul din oglindă,

nicicum nu se putea desprinde cuvîntul meu din sărutarea gurii tale,

așa cum păru-mi era șiruri de capre pe munții Tăi, Doamne!

și unde Mi-ai fost cînd îți spuneam nu, nu e adevărat, nu se poate

și am auzit cu urechile mele undeva groaza din l-au ucis,

miel din strînsoarea păcii pe piatra rece-a tăierii de tot?

cum să-ți mai închin mîngîierile mele

cînd șerpi îmi scobesc pieptul cu ace de bronz?

au tu nu Mă mai vezi?

cînd Te făceam asemeni mie, nesfîrșitule,

nu-Mi numărai oare zilele visîndu-te lamă vibrînd in inima mea?

și oare de ce mai intreb întrebările cuiva care-mi tace a moarte?

eu împărțitu-m-am tuturor,

pîine pe masa saracului,

vin în sîngele celui ce iubește,

zîmbet desfacînd miezul tau de amiază…

tu? cui?

Lasă un răspuns

