Noi, o jumătate de zeu

o să naști fluturi, i-am spus, relaxat fiind, cu capul pe perna îmbrăcată-n damasc foarte alb. ea[1], brunetă doar, cu sînii jucînd, încerca să-mi zîmbească detașat printre gemete. i-am înșuvoiat matricea cu o singură coloană ușor albastră de spermă frumos mirositoare, din care, în timpurile mai liniștite, făceam lumînări cu fitil de mătase gălbuie. a strigat ceva în limba ei neuitabilă, ca o rană, ce nu se va mai vindeca niciodată, deși nu crede că încă există uriași, și s-a lăsat în brațele mele nenumărate. o să naști fluturi de toamnă, din aceia ce au culori ruginii sau sunt doar gri și care trăiesc foarte puțin, i-am șoptit blestemul vechi al stirpei mele. mi-a răspuns politicos că ma iubește și că are orgasm de fiecare dată cînd îi umplu o cavitate, un plămîn, o inimă, vaginul, de exemplu, cu o cantitate imensă de lichid seminal. și-a pus rochia cea albă cu care îmi ceruse mîna, ce i-am dat-o de-atunci, și am rugat-o de un pahar cu apă. mi-a răspuns imediat, iubitule, și-am mai văzut o fluturare. aștept de ani de zile cristalul cu apă curată și nu vine. am castelul plin cu fluturi, cu aripi, cu zboruri. ca mîinile ei. din cînd în cînd, mi se așează pe față să-mi sărute buzele verzi.


[1] încă respir imagini cu tine. nopţile în care erai atît de serioasă ca să-mi spui mie pe nume, cum te ascundeai sub pătura din sufragerie să nu-ţi văd vîrfurile degetelor, zîmbetul gras, frunzele ruginii ale întîrzierilor fără număr şi mai ales limba ta cea lungă, ce mi se insinua între vorbe. eu doar te-aş respira.

 

Lasă un răspuns

