Noi, o jumătate de zeu

supărat, pe o terasă

nici pe ăia nu sunt atît de îndîrjit. vorbesc despre cei ce-mi povestesc aberații despre bostonmylove. nu am scris un ghid de călătorie și nici orașul în sine nu era decît pretextul unei personificări angoasante. doar pentru mine. pentru ei ar fi trebuit să fie o descălecare a lui iisus în dragoste. sună plat și neverosimil. nu are legătură cu hiroshima, mon amour, decît o oarecare pastișă a titlului. diferența vine în unire. orașul era doar purgatoriul. m-a măcinat cît de frumos și liniștit era. eu îmi smulgeam carnea, alcoolizam cu vagabonzii pe trotuare în miez de zi și el era primăvăratec. străzi cu magnolii și alcoolul care-mi țîșnea din cuvinte. în zece luni am trăit pentru cîteva vieți. atunci voi veni să-ți spun cum e o crucificare continuă? ar fi stupid. mai bine-ți scriu despre obsesia tinderii către continuu. nici nu-l percepem. nu suntem, în esență, o continuitate. nici clipa asta în care omor tastele cu violență nu e continuă. răstignirea e discretă și respinsă de bunul simț. ești atît de frumoasă și nu o pot spune decît în cuvinte. cuante de înțeles formalizat. în stomac mi se pune durerea și n-aș mai pleca. în camera asta unde scriu, toate sunt la locul lor. nimic nu explodează, dar eu mă deșir pe pereți să te cuprind. toate în aparenta ploaie de toamnă-iarnă de început de mileniu.

 

 

 

2 gânduri despre &8222;Noi, o jumătate de zeu&8221;

Lasă un răspuns

