Despre Înțeles 20 (reeditare)

20.

 

parte din înăuntrul tău te înconjoară

lichid strălucitor din veșnicul pîntec matern

lamele trufașe ale lui dincolo se tocesc

dispui în geometrii imperative[1]

obiecte

înlănțuindu‑le cu fraze aduse

din camere închise de alții

ca armonia lor să inducă

 

minunîndu‑te de mine

îmi îmbraci privirea în vată

ce limpede respir apa sărată a distanței

dintre tine și pielea ta

plaja de melci încă vii

mi te alcătuiește

ca și cum ai merge

 

traiectoria se sprijină pe intuiția de roșu și cald


[1] coapsele tale

mareea caldă

luîndu‑mă

miros de alge

eu lăsîndu‑mă în adînc

 

Lasă un răspuns

