aspecte inedite din viața lui

i-am zis că-i atît de frumoasă încît și urmele ei din noroi au o formă asemenea florilor, stelelor, inefabilului și trăgînd din chiștoc s-a uitat la mine de parcă-i vorbea un tîmpit din mahalaua cu streșinile ce veneau pîn’ la umăr. bă, ești prost? se nedumerea ea uitîndu-se-n sus la mine, că stătea ciucită pe marginea de iarbă de lîngă gard. inutil să-ți spun că era murdară, dar avea o formă a feței inubliabilă, cu ochi mari, uimiți mai tot timpul, explodînd de sub petele de murdărie și un trup prelung cu șolduri de-abia împlinite. țîțele-i îmi zîmbeau vesele cu sfîrcurile ce-și frecau ițirea de subțirimea rochiei cu model pierdut în noianul de spălări cîte le-o fi avut. tu vrei să mă fuți, ajunsese la concluzia ce nu-ndrăzneam să i-o spun în fața și se hlizi sclipindu-și dinții tineri. m-am încurcat și i-am mai întins pachetul de snagov să mai ia o țigare. era prin aprilie, cînd aerul era respirabil printre blocurile ce-mpînzeau cartierul. casele lor erau ascunse pe niște străzi pavate încă cu piatră de rîu. îmi plăcuse de ea și știam că se întinde cu mai oricine. încercam și eu marea cu sarea, deși nu văzusem o femeie goală vreodată, nici nu simțisem mirosul ăla amețitor dintre coapsele uneia și eram mai timid decît prevede legea. vino, se hlizi, și se ridică, mă luă de mînă ca să mă bage-n casă. aici aveam eu o problemă pentru că mi-era frică de ce ar fi putut să urmeze. nu eram un cartier de domni și doamne, iar poveștile despre tipi lăsați în pielea goală în plină zi nu erau puține. hai, nu fi bleandă, se-ncruntă, nu e nimeni acasă și vezi și tu cum e s-o bagi într-o pizdă. nici nu gîndeam cu cuvintele astea, mult mai tîrziu le-am înțeles folosul, iar pentru ea făceau parte dintr-un vocabular lipsit de nuanțe. m-a tras pînă în prima cameră, unde s-a întins pe un pat acoperit cu un covor, credeam eu, ridicîndu-și rochia și despovărîndu-se de chiloți. își ridică tălpile pe margine cu coapsele desfăcute să mă uit la ea pentru prima oară. avea un păr rar, de puștoaică, și labiile erau încă roz. își puse mîna între ele, frecîndu-se încet, zîmbind. mă fuți sau te benoclezi la mine? m-am dezbrăcat, uitînd de perceptele fricii, ce mă păzise pînă acum și intrai într-o alunecare duioasă, și-am dat s-o sărut. m-a oprit serioasă. chiar vrei? am dat din cap că da și m-a luat de gît și de mijloc. m-a strîns și m-a sărutat cu limba ei printre buzele mele neștiutoare. am simțit că din mijloc îmi scapă ceva, dar nu m-am dat la o parte[1] și-am explodat ținînd-o de păr cutremurat. băi puță, chiar a fost prima oară la tine, nu? am dat din cap doar liniștit cum nu aveam să mai fiu vreodată și am rămas așa pînă am crezut că m-am îndrăgostit de cea mai frumoasă făptură de pe pămînt. m-a dat ușor la o parte dintre picioarele ei și-a scos rochia trăgînd-o peste cap și a dispărut undeva. am mai apucat săi văd cum îi curgea ceva albicios pe o coapsă. s-a întors icnind de rîs. gata puiu, hai că trebe să vină frati-meu de la școală. m-am îmbrăcat rapid și am ieșit amîndoi pe ușă. ea în aceași rochie tocită, eu deja bărbat cu răspunderi. mai lasă-mi o țigară, îmi zise. i-am lăsat tot pachetul, eram un domn și am plecat fericit. inutil să-ți spun că nu am mai apucat să fiu cu ea, m-a respins constant, iar la cîteva luni deja i se vedea burta. eram în clasa a opta, ea era mai mare ca mine cu un an, rămăsese repetentă, și se-ncurcase cu unul de vreo douăzeci. pe vremea aceea nu existau gravide în școală, o trecuseră la seral, apoi ea se lăsase de carte, născuse, stătea cu ăla căruia-i făcea de mîncare și-l spăla pentru că asta era filozofia acceptată de toată lumea. dobitocul era bețiv ca majoritatea, o bătea cum se bat femeile cu osîrdie din te miri ce și cîțiva ani după aia a lăsat-o, tot borțoasă fiind, că lui nu-i mai plăcea. avea fața pătată, de parcă-i intrase murdăria în ea, se lățise și țîțele-i se lăsaseră la aproape douăzeci de ani. cînd m-am întors în vara lui `99 am aflat că murise alcoolică cu cîțiva ani înainte. cartierul scăpase de casele alea dărăpănate, iar bagabonții se răriseră și le picaseră mai toți dinții.


[1] de-acum numele meu va fi preamărit în templele sumeriene, unde curvele se desfăceau în praguri geometrice. mirosea a alge înlănțuite pe rîurile de spermă.

Un gând despre &8222;aspecte inedite din viața lui&8221;

Lasă un răspuns

