Despre Înțeles t (reeditare)

t.

nu numai eu ar fi trebuit să vin, zările prăfoase ducîndu-le-n spate, ci şi tu, iubito, ar fi trebuit să păşeşti dinspre visele tale, în care doar amintirea mea era, ca să poţi să-mi mîngîi obrazul cu solzi de lumină.

nu numai eu ar fi trebuit să tai din lemnul cîinos al veşnicelor drumuri ochi de copil ca să-i pun peste privirea mea de niciunde, ci şi tu, iubito, ar fi trebuit să pui podul palmei pe umărul meu zdrenţuit, chiar şi atunci cînd căutai marea.

Lasă un răspuns

