aspecte inedite din viața lui

într-o zi am să scriu despre toate iubirile mele ca despre niște drumuri prea lungi. acum depinde cum vrei s-o iei. poți să vorbești despre oboseală sau întoarceri din drum, de piedici sau lipsa de dorință în a continua, de a transforma prea lungi după chipul și asemănarea ta sau după cum știi tu că-i mai bine. pentru mine va conta doar dialogul. desigur, dacă e unul lipsit de salturi într-un nimic violent sau lehamite. altfel ceea ce-ți scriu poate fi o fărîmă de trecere, unul pe lîngă altul, indiferentă, unde vorbitul meu în gol e doar parte din zgomotul marilor orașe prin care-am fost și de care mă voi desprinde cumva. dar dacă te așezi în fața mea și vei vrea să vorbim despre asta să știi că iubesc așa cum respir orice aer. îmi aduc aminte tot soiul de amănunte, dar nu cunosc limpezimea unui status-quo din care nu mai ieși. presupun că voi iubi, cu mici excepții, și după moarte. presupun.

4 gânduri despre &8222;aspecte inedite din viața lui&8221;

Lasă un răspuns

