antreprize frigorifice

o să-mi agăț nopțile-n cuiele sfîrcurilor tale, cele de demult, pe care le închipui tari ca țurțurii acestei ierni pustiitoare. a să-mi pun visele la apretat precum mama mea punea cearceafurile albe să se usuce la ger și scoteam covoarele interminabile din casă pentru a face cu ele dreptunghiuri gri pe fața de omăt a cîmpului din spatele curții, pe cînd tăiam mirosind a țuică porcii cartierului de la marginea orașului împestrițat de globuri din sticlă fină.  te duceam în spate pînă la derdeluș ca să te cobor dindu-te de-a dura prin toate poemele mele mai reci ca omătul ce năștea oameni cu morcov furat din pivniță. îți simțeam coapsele cum se desfac, așa cum acum ești mult prea departe și doar le privesc cum dispar grăbite de cîte ori vii, rar, pe la mine. poate ar fi bine să întreb de ce doar sticla rece-a acvariului o mai simt peste palme, dar îmi ești și mi-e groază de cioburi.

2 gânduri despre &8222;antreprize frigorifice&8221;

Lasă un răspuns

