histerectomie

azi

n-am chef să-ți mai scriu. poate nici tu nu mai vrei să te-nfășori în jurul meu ca și cum ai fi o plantă carnivoră ce-ți transformă cheratina de netrecut a vocii în apa călduță a rugăminților. n-am să-ți mai însăilez vorbe despre amantlîcuri savante cu care te lauzi păsărilor, pescarilor din port și păpădiilor. n-am să te mai strig cînd văd albatroși veniți de prin țările calde plutind în balconul meu mult prea mare. n-am să-ți mai gătesc pe aragazul ruginit, lăsat de sor-mea-n apartamentul singur de la etajul nouă, nici angoasante mîncăruri iuți și nici deserturi mai dulci decît nopțile-n care ne mîngîiam ore. nimic… nimic…

tot azi

îmi aduc aminte de țîțele tale fără cusur, de cum zîmbeai după ce-mi povesteai despre rîurile de cleștar și fericirile ascunse în lucrurile mici de la fiecare pas, de sfîrcurile prea drepte, pe care-mi atîrnam versurile la-nălbit, de cum îmi spuneai că va fi minunat de atunci încolo și puteam să văd deja viitorul ca pe un tot de atins cu degetele-mi boante, sau de pielea albastră a pîntecului tău suplu de fiară așteptătoare. te iubesc minunato în desuetudinea ambiguă a căderii mele.

deja ieri

azi ma fost în port să iau pește proaspăt, scoici clefăitoare și indiferente crustacee vandabile. mirosea a departe și a alge adînci. și mi-era dor de tine.

aproape mîine

dintr-o vază cu flori, din acelea de plastic gros, am să meșteresc un covor adînc, care să țină minte cumva căldura moale a tălpilor tale fugind spre mine, cel care mă limpezesc a nemărginire. am în minte petalele roșii, de o culoare prăfuită de bomboană fondantă veche, și ambiguitatea iubirii agățată de gardurile mahalalelor exotice de tuberculoză. nici măcar nu-mi ies din ființa-mi dilatată de timp, pe cînd îmi zîmbești în spatele tîmplelor cu țîțele-ți magistrale. doar mă închid sub pleoape.

Un gând despre &8222;histerectomie&8221;

  1. hmmm..nu ţine sperietura…din fericire,ai să naşti mai departe…totul e să nu adormi… şi doar vis să pară.Eviscerare poate.:)

Lasă un răspuns

