expectalier

buzele tale pline, cu miez de răspunsuri șoptite, îmi parcurg pielea-mi cu mări și oceane și pămînturi mustoase a corpului meu prezent în răstimpuri de pace. diminețile tale dintre chipurile mele de sare închegată-n cristale mari de uitat pe măsuța din dormitor unde-ți pui seara ceaiurile. nici nu trebuie să transformi metaforele mele acvafile în propoziții plane scrijelite cu papură verde. nici plaja răcoroas-a răsăritului în antume sentințe la bibliografie. mă voi bucura la zîmbetul tău cotropifer, cînd soarele-ți se va iți peste pleoape, iar sfîrcul tău stîng îmi va împunge obraznic obrazul. îmi vei cere o cană cu ceai iar eu ți voi da un sărut de lalea.

Lasă un răspuns

