separare de conturi

de cîteva ori cotul tău mi s-a arătat în timpul cafelei de dimineață și apoi genunchiul din profil ieșit de sub rochia înflorată pînă la jumătatea coapselor așa ca în vremurile bune cînd ne-o trăgeam plini de sudoarea verilor ce năvăleau peste noi, iar tălpile tale uitaseră pielea rugoas-a podelelor, precum limba mea gustul de piersică piersică. prietenii mei, care m-au uitat în văioaga amintirilor mele, își spun că sunt iluzii de mic dejun cînd întîlnesc morții și vii fără ei. îmi închid ușa-n nas plictisiți de atîtea vorbe.

Lasă un răspuns

