nici nu știam de ce

sînu-ți                               te vreau
respirînd                         ca pe-un
sub                                     cuțit
sorbitura                         desfăcîndu-mă-n
buzelor                            două
mele                                  eu
coapsele                          te voi cuprinde
încercîndu-mi              ramură-sămînță
pînă și                              în miezul
gîndurile                         trunchiului meu

și vîntură-ne iubire printre palmele tale galbene
amestecîndu-ne
așa
puțin
cîte
puțin

Lasă un răspuns

