cîntec de leagăn pentru iubita mea care nu mă crede

iubita mea cu coapse dulci
e toamna cerului ce-l duci
în somn de vînt
în chip de gol
vei rîde iar
vom tace-n cor
vei tresări și-om aștepta
amiaza mea amiaza mea

vom potrivi un ceas de lut
și-om lua-ncet de la-nceput
să nu mișcăm un timp ce-o fi
în ochi-ți mari și măslinii
voi tăinui și-om aștepta
amiaza ta amiaza ta

e-un vierme-n lemnul nepătruns
de mîini cenușă neajuns
ne roade vis
te roade somn
mă roade moartea
ce-o mai dorm
mă-om mai iubi și-om aștepta
tăcerea ta tăcerea mea

Lasă un răspuns

