o lamă-ntre fibrele cărnii

iubito eu curg
crede-mă
nu-i vreo metaforă în această albă rostire
un poet adevărat
inutil ar fi închipui o curgere
cu sunete multicolore și ubicui atingeri
de parcă totul s-ar cuprinde-ntr-o palmă de vis.

eu nu sunt poet
ci doar un simplu anunț de mică publicitate
iubito eu curg
minim zece cuvinte la un preț de neegalat
își repet de dimineață și pînă-n seară, iar uneori pînă-n zi
deși poate ar trebui să-ți povestesc aceste cuvinte
în care toate amănuntele sunt atît de trecute unele-ntr-altele
încît nu le-aș desface descriindu-le

iubito m-auzi
te văd întrebătoare cu fiecare apropiere
de parc-ai ști
de parc-ai ști
dac-am să plec vreodată-ntr-o călătorie
în care trenul oprește dincolo de apus
presimt c-ai să fii la fel de mirată pentru că
eu curg

Un gând despre &8222;o lamă-ntre fibrele cărnii&8221;

Lasă un răspuns

