ceartă

iubito cuprinde-mi tăcerea în brațe ca și cum eu aș fi, fiindcă vreau să-ți spun ceva ca o declarație de dragoste și nu pot vorbi vechi și simplu, căci nu m-ai crede.

iubitule-mi place să te iubesc și mă laud cu asta ca și c-o podoabă găsită.

iubito, cuvintele le simt în mine ca pe niște valuri lovind în digul acesta de carne, desprinzîndu-se din închegarea lor firească.

iubitule, eu mă cuprind cu trupul lor și-aș crede că-s dorințe, nu un enumerabil sfîrșit, cînd cele nespuse se-nghesuie-n lacrimi.

Lasă un răspuns

