sîmbătă dimineață

Pluralul se lăbărțase ca pata de cucută peste fața de masă cu floricele de igliță, mă rog, unii îi spuneau creier sau creieri. Tot pluralul desigur. E zi de odihnă și stau să tocesc tabele de verbe. Două consoane, trei consoane, patru consoane. simplu. Geometric. Îmi vin în cap niște grafuri orientate. Ciudată percepție. Nu m-am pus să gîndesc vreodată despre limba româna, nici măcar cînd scriam poezii. Sunt leneș. Mai bine îți scriu deși habar nu am dacă o să ajungă vreun rînd la tine. Oricum înșir bălării de parcă am fi din nou în crîșmă și-am bate cîmpii zile întregi. Ar trebui să stau să învăț. Moris e disperat că nu-l pricep. Perorează, habar nu am ce spune și-i zîmbesc. Ken, adică da, el perorează pînă cînd pricepe, şi pricepe greu, că eu sunt doar politicos şi nu ma interesează ce vrea el să comunice. E un soi de șef paralel, cadrele săracele. Oricum nu are ce să-mi facă. Noroc că se vorbește românește. O fi vreun noroc? Poate că nu, dar eu sunt leneș.

Lasă un răspuns

