aspectele distanței pînă la muchie

n-am citit nimic. operele mari, clasicii, modernii și mai ales tomurile grele doar le-am plimbat prin curțile academiilor în plin soare de-nceput de vară. am auzit doar de nume și țăndări, de locuri și de mărturii despre treceri. n-am mai negat decît în haită, iar singurătatea am mimat-o cu grijă, așa cum dai pe tine cu ulei la arsură. totul era să-l privesc în ochi neabătut pe contestatar și să-i livrez un amănunt mic ca pe-o sămînță de-ndoială, pe care-o vedeam cum crește precum jack în vrejul de fasole. și nu uitam niciodată să fiu trist.

Lasă un răspuns

