discuție pe marginea blocului

Ce-mi place cînd mă cotropește cu îndîrjire. Gura ei miezoasă îmi cuprindea urechile, gîtul pieptul. Curgea pe pîntec în jos pînă spre genunchi, amăgindu-mă. Îi împingeam capul, dar dădea din el și chicotea. Aș fi vrut s-o întorc, s-o desfac și să o sug să geamă răgușit fără scăpare, dar mi-era lene și mă lăsam pachet pradă chefului ei de-a mă alinta un pic răutăcios, cu tandrețea aia pe care o ai față de un copil căruia-i arăți doar obrazul serios ca să nu și-o ia în cap. M-a cuprins cu palma, desfăcînd-o ca pe o scoică și sărutînd-o ușor.
– Așa, i-am spus așteptînd.
Și-a unduit bezele pe bulbucătură pînă jos. Stăteam în miezul unui vacuum pe care-l bănuiam de malversații obscene. Mi-a cuprins scrotul în palmă mîngîindu-l și și-a îndreptat fața spre mine.
– Îți place, măria ta?
– Cum nu, dragoste.
Se cățără pe mine ca o șopîrlă pe piatra încălzită de soarele amiezii care ne intra pe geam.
– Atunci muncește.
Se hlizea în timp ce îmi făcea loc printre labiile zemuind.
– Așa…
Am început să ne împingem unul în altul cu furie. Am închis ochii pînă am simțit degetul ei pe pleoape desfăcîndu-le.
– La cine te gîndește nemernicule, îmi zise gîfîind.
– La tine, iubita mea.
– Uită-te la mine atunci cînd ne futem.
N-am zis nimic. Am zîmbit larg ca un căpitan pe puntea corăbiei cînd vedea dimineața, cînd soarele răsare portul unde se încheie călătoria lungă de ani.
– Așa… așa… așaaaaaaaaaa
Țipa cu toate geamurile deschise, lumea se plimba pe aleea din fața blocului, am auzit cum două pensionare și-au oprit discuția auzind-o pe ea, ce nu se mai oprea, ce nu se mai oprea…

Lasă un răspuns

