e foarte devreme, scuză-mă

dimineața, cu visele încă plutind pe sub pleoape, îmi place să văd cum se naște ziua, cum plantele își deschid frunzele să mă cuprindă, iar tu te întorci spre mine mormăindu-mă. e chiar mai plăcut decît să scriu despre cuvinte, cum fac de cîtva timp încoace. ele îmi vin după imagini, crescînd precum mușchiul cel verde pe pietrele cenușii ale olimpului. cuvintele… nici nu-ți închipui de aici de sub platan, ce cald era ieri și cît praf era în agora de la vîntul fierbinte venit din africa. la-ntoarcere eram obosit și-am simțit toate pietrele drumului direct în stomac. asta după ce m-am enervat cu bătutul de cîmpi al celor ce confundă eleganța, adevărul sau tandrețea cu niște amfore cărora nu le-nțelegi alcătuirea. de ce oare a vorbi simplu, cu vorbele pe care le pricepi, nu e dovada măreției tale? de ce ai căuta în formule iscate de filozofi prețioși niște straie ce-ți sunt largi și cad prost? oare ei nu se văd? mă întreb aiurea. nu nu se văd, cum cel care nu are ce face cu grămezile de monede îți comandă lei dauriți la intrarea-n palat. ai deschis ochii? gîndurile mele te-au trezit?

Un gând despre &8222;e foarte devreme, scuză-mă&8221;

  1. mi-e fierbinte carnea ,cum fierbinte e ziua ce ne-o inchipuim intreaga,precisa ca o jumatate a unui intreg.mi-e lumea lume si nu din intamplare ,ma las mangaiata de plete rasucite-a mirare.cuvinte curgand a traire si buze cuprinzand a intreg.

Lasă un răspuns

