deplasări

mîine am să plec în sparta, unde oamenii sunt zgîrciți la vorbă, iar ei cuvîntă mai mult cu privirea. prietenul meu ifiros mă așteaptă ca pe-un măr copt, deși o să-i fie greu să desfacă băierile gurii sale prea sobre. n-ai grijă, nu voi deveni după aceea mai tăcut și nici nu-ți voi arăta vasele de-abia folosite ca să le speli. o voi face eu, desigur, ca-n fiecare seară din casa noastră cuminte povestindu-ți despre cuvinte. puținătatea zicerii n-a născut poeți, dar cumpănirea ei a tăiat în stînca trecătorilor celor trei sute. eu îmi doresc doar un stat al poeziei frumoase decupate-n diamantul ființelor noastre pieritoare.

Lasă un răspuns

