înlocuiri

pe cît îmbătrînesc, pe atît jocul cu cuvintele devine mai darnic, iar ochii rătăciți după coapse mai tinere sunt mai liniștiți, pașii devin mai agale și discursurile mult mai scurte, deși spunerea e aceeași de acum cîteva olimpiade. concitadinii mei mă ascultă și mă ignoră-n egală măsură. în timpurile acestea moderne cucuta e sublimată prin nepăsare, deși îmi vor comanda statui, dar numai după moarte, ca și cînd vorbele mele se vor fi renăscut cu alte-nțelesuri. de fapt, cînd nu voi mai putea să mă ridic pentru a-i contrazice, ei vor trage-nțelesurile pe care le doresc cu-atîta patimă acum. îmi spunea cineva că și sapa poate fi o armă letală.

Lasă un răspuns

