bostonmylove 28

o să-mi pun azi kipa, păstrată pentru prieteni, pentru bucuriile sau necazurile lor, şi voi merge pe stradă, desigur în cartier la ora aceasta o să întîlnesc zece bărbaţi să poată ţine cu mîinile lor rugăciunea

adonai eloheinu

meleh haolam

kadish pentru tine prietene

ah şi nici n-am apucat să-ţi citesc toate cuvintele din cartea cu coperţi moi şi roşii

ştiam că exişti şi că oricînd te pot întîlni în spaţiul acesta în care norii au umerii mai largi şi miroase a vast

nu mă grăbeam pentru că, nu-i aşa, explicaţii tîrzii despre toate lucrurile pierind sub privirile mele lipsite de timp, deci nu mă grăbeam ca să nu tentez o tăiere, ca să nu asociez poeziei măsura pieritoare a umbrelor noastre

kadish aici, cînd eram atît de aproape să-ţi spun, ştii, te cunosc de departe te simt te iubesc, de acolo de unde numele tău îmi suna la fel de magic ca şi
A Supermarket in California

pînă şi cuvîntul acesta de la tine îl ştiu

kadish.

Lasă un răspuns

