poemele orașului tîrziu (6)

tusea-mi scuipă

subterane
mașini moi invizibile
coordonate ale mișcării astrelor
în jurul
gleznelor tale
mai tăioase decît poemele mele din tinerețe
divagații despre
neîntîmplările cotidiene
și o listă lungă de obiecte mecanice

ceilalți
se holbează
cum mă ridic
stîlcindu-mi fața de geamul acvariului

n-am ce face cu privirile lor
(cîrlige ce atîrnă de prea întinsa mea piele)
mă întorc între mîinile mele
nesfîrșite
și cuprinzătoare

mă trezesc ca de obicei în fiecare dimineață

în mine

Lasă un răspuns

