poemele orașului tîrziu (21)

strigătele

fine tăieturi
cu cioburi din borcane groase
în care a fost zacusca de bătături

ambalaje politicoase

păienjeni mi se plimbă prin vise
iar limba-mi plutește-ntr-o zeama amorfă

dispariția statuilor
a făcut vîlvă-n cartier
primarul a ținut conferințe de presa
pensionarii si-au vîndut amintirile
si cîinii vagabonzi
au hăulit toată noaptea

coapsele tale le-am îmbrăcat
în solzii metalici
ai „nu”-urilor
de toate felurile

eu am pus zidurile-n mișcare

Lasă un răspuns

