sonete de cîntat la masă (18)

iubirea mea de toamnă prea tîrzie,
mă las în ghețuri și în vodci o mie.
îs prea amurg să mă mai țin de vîsle,
îs prea tocit să capăt, totuși, liste.
eu nu mai am de aburcat vreun munte,
nici un ghețar de-a curmeziș, vreo punte,
vreun rîu de strecurat în buzunar
sau un miros de izbucnit, prea rar.
îs cam zălud, ar spune cin’ mă știe,
o seamă de cuvinte-n panoplie,
un viers ușor de pus în galantar,
o mîngîiere scoasă din bazar…
eu doar, iubita mea, vezi bine,
sunt un sonet… și gata… pentru tine…

Lasă un răspuns

