sonete de cîntat la masă (20)

tu ce mai faci iubita mea cu mine?
un joc de cuburi reci sau un brocart,
o pernă de atlas sau, de rămîne,
din masa de la prînz un artefact,
o pensulă cu fire lungi, mlădie,
un vechi pantof de aruncat afar’,
o ceașcă pentr-un ceai de iasomie
sau un breloc pentru noroc la zar?
eu doar voi sta în mîna-ți rozalie
gîndindu-mă ca s-a mai dus un an
din ce îmi va fi fost să-mi fie
ciordit din uzitatul calendar,
căci rime nu mai am sa dau în tine
și nici răspunsuri calde pentru mine.

Lasă un răspuns

