sonete de cîntat la masă (21)

să rîzi, iubita mea, să nu mai plîngi,
nicicînd n-am fost, nu-s iernile prea lungi.
mă vei găsi, iar alt’, la primăvară
zîmbind ascuns după vreo alta cioară,
ori prin scaieți rostogoliți de vînt
voi rîde iar, voi încolți cuvînt,
voi fi paharele, care se beau
cîntate prin vreo crîșmă, pîn’ cădeau
lumini însîngerate peste urbe,
țîțele moi sub rochia unei curve,
ce mi-a spus vorbe calde de ținut
ăst suflet mort, de dat la cîini în rut.
eu tot voi fi oriunde de pripas,
întinzi o mînă, mă iubești un ceas…

Lasă un răspuns

