apel la ignorare

Pentru că mulți se plîng de faptul că Antena 3 practică linșajul mediatic, nu ar fi poate mai bine să nu ne mai uităm la ei? Să nu-i mai pomenim nici măcar în vis? Dar de loc. Fără replici, fără mișto-uri, fără citate hazlii. Pur și simplu ei nu există. Nimeni de acolo. Poate așa vor dispărea. E adevărat că sunt destui care se uită. Oricum mult prea mulți. Dar dacă îi băgăm în seamă ne vor cotropi viața. Vom fi exact ca admiratorii lor. Nu ne vom putea desprinde de a privi hîrdăul de gunoaie. Eu nu mă mai uit de vreun an la niciun telejurnal, la niciun canal de știri. De aflat aflu oricum. N-am nevoie să-mi împut viața. Eu zic că e singura soluție. Iar dacă vine cineva să ne zică oarece despre vreun subiect cu referințe la ei să ne sculăm și să plecăm de-acolo. Asta e solidaritate, nu apelurile lacrimogene cum că unul e cult și celălalt mitocan. Mitocanului nu-i pasă, pe cînd cultul se dă cu capul de zid. Ori asta vrea mitocanul. Nu credeți că a sosit timpul să-i eliminăm pe mitocani dintre noi?

Lasă un răspuns

