poemele orașului tîrziu (85)

periplul prin viața cu colți
e o excursie
obositoare
cum ai căuta
într-o piață
cartofi noi
la sfîrșit de vară
atunci cînd umbli
mai dezgolită
picioarele
curgîndu-ți
de lungul privirilor însetate

mă aștept la carnagii
prin freamătul
leneș
al mușchilor mei
iar sîngele
va îmbîcsi orașul la apus

tu-mi vei spăla
apatică
feșele albăstrii
te vei retrage tiptil
din poeziile mele
în miște brațe
mult mai tinere
și nu-mi vei spune nimic

iar eu
mă voi ghemui

Lasă un răspuns

