despre însumi (1)

mi s-a reproșat
că-s prea trist
mult prea trist
pentru poporul acesta
vesel

era să răspund
că nu sunt
nici trist
nici parte
a acestui neam
doar limba-mi este cumva
asemănătoare
că viața mea
e atît de departe
încît
dacă silabele
n-ar fi atît de aproape
nici nu s-ar obosi
să-mi altoiască
o etnie de prasilă
găsită aiurea
pe stradă

de aia vă spun
că spița mea
e venită din cer
că mama mea
e aurora boreală
rece și tainică
iar tatăl meu
născut e
din lupii cei mari
de la miazănoapte
pierduți
de milenii
în adîncul hîrtiei

eu sunt
doar cu mine

Lasă un răspuns

