despre însumi (19)

împrejurările

o nebună urlînd după dragoste scuipîndu-mă-n fiecare zi băgîndu-se să-mi miroase sufletul ce se taie pe sine-n trecuturi cianurate
două conturi pleșuve de bancă destinate jongleriilor la care cinstit să fiu nu mă pricep iar portocalele explodează-n juru-mi
un cartier nealmeu în care înot pe la prînz cu vecinul meu paul poet spre o vodcă ieftină de băut cu colonei ieșiți la pensie aburitori și curve ieșite din uz

și drumuri
și drumuri
și drumuri

Un gând despre &8222;despre însumi (19)&8221;

  1. „o nebună urlînd după dragoste scuipîndu-mă-n fiecare zi băgîndu-se să-mi miroase sufletul ce se taie pe sine-n trecuturi cianurate” – Cata iubire…..Frumos!

Lasă un răspuns

