despre însumi (25)

n-am definit nimic

toate erau numite cînd m-am născut, mult mai tîrziu decît cele douăsprezece luni ale uitării, precum elefanții și gata înfășat în giulgiul cordonului ombilical prin care mama mea-mi trimitea cărți, papa și chei de paișpe, ca să devin inginer, mîndria patriei acesteia rezistente la cultură, mititica de ea, dar nici n-am avut voie să însemn ceva. toți s-au simțit datori să-mi dea peste mîini sau vocabular, aducîndu-mi aminte de strămoșii mei supuși și bețivi de la-ntîia descălecare a definitorilor.

Lasă un răspuns

