despre mine însumi (32)

ți-am spus
c-am să vin
în finalul de noapte
cu trupul fuior
cu măselele sparte
de beat sau de dor
cu respirația răcoroasă
peste mugurii sînilor tăi
ca o coasă
ce mă visez
ca-n niște acvarii cu lapte ecosez
de parcă lipsa mamei
ar fi vina mea
și a spaimei

am să vin
și am să te am
am să te fiu
și am să te fată

iar tu mă vei primi
ca pe-un măr copt
și-mi vei risipi
tăiatul meu opt
cu zahăr caramelizat
pus pe gîtul tăiat

sîngele-mi
nu se va mai rosti
din anul de grație
enșpe mii și

Lasă un răspuns

